27.9.11

Skagen











Outfit billeder idag fra Skagen, som ikke rigtig var noget specielt. 
Jeg har somsagt været i Skagen med min dejlige klasse. Rigtig hyggelig tur, hvor vi spiste med udsigten over havet (se billede 2 og 10). Vi fik lov til at gå på egen hånd, og mine veninder og jeg hyggede os rigtig meget. Vejret var skønt. Derefter tog vi på kunstmuseet, og efter en rundvisning der, tog vi toget tilbage til Hjørring.

Som i nok har lagt mærke til, har der ikke været så mange indlæg, her på det sidste. Jeg beklager meget, men som jeg tilligere har skrevet sker der rigtig meget lige nu. I søndags var jeg bla. ude for at se på min måske kommede efterskole. Jeg har nemlig planer om at tage 10. klasse på efterskole.
Jeg skal nok forsøge at blogge lidt oftre i fremtiden!

Ingen kommentarer: