20.9.11

Travel


Det her er så vildt, så uvirkeligt! Jeg har de sidste par uger ventet på at få besked, og det har jeg fået i dag. Jeg er så heldig at jeg skal en måned ud at rejse, på egen hånd. Jeg bliver sendt til et engelsk-talende land, som bla. Australien, New Zealand,  USA eller England. En hel måned hvor jeg skal bo hos en familie og lærer landet at kende. Jeg ved endnu ikke hvilket land, eller hvornår, men det bliver inden for dette år!
Jeg er så spændt, og jeg glæder mig rigtig meget. En helt måned! Jeg er 14 år (til den tid 15) og jeg for allerede muligheden for at komme ud i verden på egen hånd. Det er en meget stor anerkendelse!
Det er i forbindelse med velgørlighedsorganitationen Lion, jeg skal sendes afsted.

Der sker så mange gode ting i mit liv lige nu, og jeg er derfor helt oppe at køre. Jeg håber virkelig at i har forståelse for det.

I kommer self. til at høre meget mere om rejsen i den nærmere fremtid ;)

Ingen kommentarer: