1.10.11

Blog award

Min gamle blog (www.grimhedmedstil.blogspot.com) har været så heldig at få en blog award, af min søde læser Mette. Jeg er urtolig glad for at få en blog award, nu hvor min blog ikke er størrere end den nu er. Mange tak søde Mette  ♥

Regler for blog award:

1: Takke samt linke tilbage til personen som har foræret mig awarden.
2: Sende awarden videre til 5 bloggere.
3: Give alle de nominerede besked.
4: Fortælle 10 ting om mig selv som I ikke ved.

Jeg skal også derfor fortælle jer 10 ting om mig:

 - Jeg vil rigtig gerne flytte til kbh, da jeg elsker den by!
 - Jeg drømmer om at blive designer
 - Jeg vil rigtig gerne studere i London. jeg er bare ikke særlig god til engelsk
 - Jeg er afhængelig af kage
 - Jeg har en kat
 - Jeg elsker sko, jeg har endda køb mig et par sko, der er så høje at jeg ikke kan gå i dem, men som kun er til pynt
 - Mine venner kalder mig for 'Blondi' og 'Popz'
 - Jeg går i 9. klasse og er sekretær i skolens elevråd
 - Mine ynglings bøger er Harry Potter og Twilight
-  Jeg kan starten af Sia's Breathe Me og Twilight's River Flows In You på klaver

Dem jeg synes fortjener en Blog Award:

Emma Sille fra www.emmasille.blogspot.com
Juliane fra www.byjuliane.blogspot.com
Sia fra www.blogme-sia.blogspot.com
Anna Eglite fra www.annaeglite.blogspot.com
Anna fra www.annawrtz.blogspot.com

 ♥♥♥

Ingen kommentarer: