4.12.11

Dream



Som jeg har nævnt før, skal jeg ud og rejse i en måned. I går kom der en mand fra Lions (det er igennem Lions jeg skal afsted), hjem til mig og min familie og fortalte noget mere om rejsen.
Jeg skal enten til Canada eller Australien. og der er meget stor chance for at det bliver Australien!
Det bliver helt vildt. Jeg skal afsted i sommerferien, den. 5/7 - 5/8. Bo hos en værtsfamilie i nogle uger, og en camp i nogle uger, hvor der er unge, fra hele verden!
Det bliver en kæmpe mulighed for mig. Det bliver så fantaskisk. Jeg kommer til at møde så mange spændende mennesker. Kommer til at opleve en helt andreledes kultur.

Det er virkelig som en drøm, der er gået i opfyldelse..


4 kommentarer:

Lisa Emily Petersen sagde ...

Wow, hvor fedt for dig, ville selv virkelig gerne på sprogrejse, men det har min familie desværre ikke penge til:I
Men i hvert fald god tur til dig:D Glæder mig til at høre en masse om det!

//Lisa
Kig gerne forbi min (og min venindes) blog, og bliv evt. fast læser:)
once-upon-a-cheese.blogspot.com

Anonym sagde ...

Det lyder da bare totalt SPA!

Mette sagde ...

Wow hvor fedt og hvor er du heldig. Det er virkelig one in a lifetime. Jeg har selv været tre måneder i Afrika :)

Trinevb sagde ...

Lisa: Mange tak. Jeg lover dig at du kommer til at høre mere til det! :-)

Mette: Ja, det bliver helt vildt! Fedt, at du var i Afrika! Hvad lavede du der nede? :-)