13.2.12

hej Canada!



 Jeg har før fortalt jer om, at jeg er så heldig, at jeg skal ud og rejse med Lions ungdomsudveksling. Jeg har også nævnt, at jeg enten skal til Australien eller Canada.
 Og i går aftes fik jeg en dejlig mail, hvor i der stod at det er næsten 100% sikkert at jeg skal til CANADA! Dog ved jeg ikke hvor henne i Canada eller hvilken stat. Men uanset hvor, bliver det en helt fantaskisk oplevelse. Jeg glæder mig sindsygt meget, og føler mig rigtig heldig, at jeg allerede som 15 året, får lov til at få sådan en kæmpe oplevelse. Jeg glæder mig til at lære en masse nye mennesker og en ny kultur at kende.
Jeg skal stadig afsted til sommer, efter alt det der eksamens-halløj er overstået. Det bliver super skønt at jeg lige for et pusterum, en masse oplevelser og nye venner, inden jeg skal vidre på efterskole.


♥ ♥ ♥ 

Ingen kommentarer: