6.4.12

hej hej hej igen


Hej bloggen!

Jeg beklager virkelig at jeg har forsømt jer. Men tiden har været knap, og når jeg har haft tid, har jeg bare slappet af. Der er sket virkelig meget siden sidst! Projektugen gik rigtig godt. Min gruppe, som bestod af 2 dejlige piger og mig, fik alle karakteren 12.
Jeg har brugt tiden til at arbejde en helt masse, være sammen med mine skønne venner,lave sidste-skoledags kostume og skole. Over i skolen er vi igang med at skrive dispositioner til de skriftige og mundige prøver, som der nærmer sig.  Vi starter allerede d. 2. maj..

Ang. mine tur til Canada, har jeg nyheder. Jeg skal til staten Alberta (som ligger ca. midt inde i Canada), og bo i et camp som hedder Alberta North, hvor jeg er den eneste dansker. Jeg rejser omkring d. 1/7 og er hjemme igen omkring d. 5/8. De første 3 uger skal jeg bo hos en værtsfamilie og den sidste uge skal jeg bo på campen. Det bliver en helt fantastisk rejse, og jeg føler mig utrolig privilegeret!

Lige pt. har jeg påskeferie. Sidder lige nu og høre musik. I morgen har mine mormor og morfar guldbryllup. Jeg skal have en helt fantaskisk kjole på, som jeg købte i London. I skal nok se nogle billeder af den.

I må have det godt! - og god påske til jer alle sammen.
 - Trine ♥

Ingen kommentarer: