31.12.11

Året sidste indlæg - Godt nytår alle sammen!








RIGTIG GODT NYTÅR!

Jeg håber at i kommer godt ind i det nye år. Det  gør jeg. Jeg skal være sammen med min søde kusine, så vi skal hygge hele natten.
Jeg glæder mig meget til 2012 - det bliver det vildeste år! Her i vinterferien tager jeg til London for første gang. I maj har jeg sidste skoledag, skriftlige prøver, juni,  mundlige prøver og dimision. I juli tager jeg til Australien i en måned (fra d. 5/7  - 5/8) og en uges tid efter jeg er kommet hjem, tager jeg på Horne Efterskole!
Så jeg har lidt at se frem til, i det nye år, og det er bare den første halvdel af året!

Håber i også får et rigtig godt 2012.
Vi ses til næste år!♥

2 kommentarer:

Laura_Maradam sagde ...

Beautiful pics :)

Happy 2012!
x

Trinevb sagde ...

Thanks, and happy 2012 to you! :-)