7.1.12

Hej 2012!




Nu er der gået en uge af 2012. En uge hvor jeg har haft travlt. En uge som jeg har grinet, men også grædt i. Men alt i alt en dejlig uge. 2012 tegner godt. Jeg har brugt tiden sammen med mine dejlige venner. Været i biografen, på café, shoppet og slappet af. Ellers har jeg arbejdet en del.
Nytårsforsæt. Og ja, sådan nogle har jeg:

  -  Begynde at gå i mere farverigt tøj:
          Jeg elsker at gå rundt i sort fra top til tå, men nu kan det være nok. Jeg vil have et 2012 i
           regnbuens farver og mønstre. Colour blocking - here I come!
 -  Få nogle gode motionsvaner:
          I 2011 har jeg løbet i perioder. Nu vil jeg gerne have nogle faste vaner. På tirsdag starter min
          veninde Andrea og jeg faktiskt til zumba.

Det er de 2 jeg har indtil videre.. Jo, og selfølgeligt også at blogge noget mere ;-) Har i nogle nytårsforsæt som i evt. ville dele?

Nu vil jeg tage i biografen med min mor. Hun har inviteret mig ind og se Niceville. Det bliver super hyggeligt.

I må ha' det godt :-)

Ingen kommentarer: