19.7.12

EN NY START



Jeg har valg at forsømme bloggen i en meget lang periode. Ikke fordi jeg ikke har haft lyst til at blogge. Men fordi jeg har haft travlt med så meget andet. Mange af de sidste indlæg har været fyldt med den ene undskyldning efter den anden. Jeg beklager virkelig den halvhjertet blogning.

Der er sket så meget i de seneste 2 måneder. Er blevet færdig med folkeskolen, har sagt mit elskede arbejde op, sagt farvel til mange jeg holder af, jeg har fået min bøjle af og lige nu sidder jeg i Canada. Det hele er lidt underligt, på en god måde. Jeg er tråt ind i et nyt kapitel: Rejser over til den anden side af jorden alene, efterskole, nye venner, rejser til afrika og en helt ny hverdag.
Jeg glæder mig at begynde at blogge igen. Og denne gang vil blive en helt ny start. Jeg har mange idéer, og bloggen vil blive anderledes, fordi min hverdag er og bliver anderledes nu.

Håber i nyder sommerferien.. I kommer til at høre en masse om min

Ingen kommentarer: