19.7.12

CANADA










1/Rocky Mountains  (Banff) 2/En historie fra en kulmine 3/Lækker mad fra enn Italiensk resturant 4/Drumheller 5/West Edmonton Mall 6/Drumheller 7/Grande Prairie 8/Museum i Drumheller 9/Calaway park 10/ Hygge hos en af de andre udviklingsstudenter 11/Drumheller



Som jeg fortalte i forrig indlæg, er jeg nu i Canada. Og jeg elsker det! Alting her over er meget størrere, alt fra veje til popcorn. Der er flat, men ud af ingen ting er der pludselig et bjerg. Alle vejene er helt lige, som om de er tegnede med en linial. Og alle mennesker er utrolig venlige og åbne, og der er plads til alle. Vejret skifter hele tiden: i sidste uge var her 40 grader, i denne uge 15 grader og overskyet. Alle de andre sommerudviklingsstudenter er rigtig søde. Min værtsfamilie er sød.
Jeg har det godt!



Ingen kommentarer: