13.10.12

Yes, I'm back!


 

Hej bloggen! Jeg ved ikke hvor mange der følger med mere. Jeg ved ikke om I læser det her. Men jeg tror sku at jeg alligevel vil lave det her indlæg. Der er sket så mange ting i mit liv, her på det sidste. Det er først nu, hvor jeg har efterårsferie, det er gået op for mig, hvor meget der er sket. I har ikke hørt fra mig siden jeg var i Canada. Jeg havde en helt igennem fantastisk rejse, som jeg ALDRIG glemmer. Da jeg kom hjem skulle jeg pakke min kuffert ud, for at pakke den sammen igen, fordi jeg nu går på efterskole. Som jeg har forklaret flere gange før, går jeg nu på Horne Efterskole, hvor jeg har valgt XP som linjefag. XP er en international og samfundsfaglig linje, hvor vi bla. tager et smut fordi Afrika i marts! By the way, nu har jeg endelig ferie. Tid til at puste ud, og gøre sig klar til nye  oplevelser. Ja, jeg har travlt.

Meningen med dette indlæg er egentlig, at sige at jeg er tilbage. Bloggen vil muligvis forandre sig, fordi mit liv har forandret sig. Men jeg glæder mig til at blogge igen!

kyskys

Ingen kommentarer: