22.7.12

BLOGANBEFALING: HANNELI.COM



Jeg har hørt om Hanneli mange gange før, men aldrig rigtig taget mig sammen til at kigge nærmere på hende. Da jeg sad i min værtsfamilies bil, på vej til Edmonton med et canadisk modeblad, var der en artikel om verdenskendte modebloggere. Der var et lille interview med Hanneli, og en hel masse billeder af hendes stil. Da jeg kom hen til det hotel vi skulle bo hos i Edmonton (som havde gratis net) ,skyndte jeg mig ind på hendes blog - og jeg fortrød at jeg ikke havde taget mig sammen noget før! 

Hun er istand til at mikse klassisk med noget orginalt, hun kan gøre et kedeligt outfit spændende. Jeg er vild med hendes klassiske, minimalistiske stil, og hendes flotte kindben.
- og hendes seje blå cykel!

Hanneli arbejder på Vouge, og har været model for mange af Vouge's modeserier (se første billede). Hun er forresten også streetstyle fotograf, og tager de flotteste billeder, af tilfældige mennesker med god stil. Du kan se alle de inspirerende streetstyle billeder (og billeder af hendes egen stil) på hendes blog hanneli.com


Ingen kommentarer: