22.9.16

I den seneste uge har jeg...

... Fundet ud af, at jeg skal i studiepraktik på det studie, som jeg (måske) vil læse efter gymnasiet. Det er Æstetik og Kultur på Århus Universitet i uge 43. Jeg glæder mig rigtig meget til at finde ud at, om det VIRKELIG er noget for mig. Èt er når man læser om det, noget andet er hvordan et er i virkeligheden.

... Været i gang med det allersidste AT-forløb (AT8) i alt min tid på gymnasiet, inden eksamen melder sig til sommer. Emnet er Cuba-krisen, hvilket i sig selv er utrolig spændende. Men ikke nok med det, så ligger der en række 'glemte' fortællinger skjult i min familie om denne tid. Jeg er i den grad gået på opdagelse i mit bagland, og er pludselig blevet klogere på, hvordan det hele fletter sig sammen.

... Fået lækre økologiske, hjemmedyrket gulerødder af en kunde i Aurion.. Sikke nogle flinke mennesker der findes ude i verden. Selv de små ting tæller!

... Været til en afskilds-hygge-aften hos min barndoms-/folkeskoleveninde , som om en uges tid flytter til Berlin med sin kæreste. Sikke mange fantastiske oplevelser som venter dem, og lidt misundelig, må jeg indrømme at jeg er...

... Er endelig startet op med at strikke igen. Denne gang er jeg påbegyndt en sort mohair/silke t-shirt, som jeg har fundet inspiration til hos designeren og bloggeren Annie Bing. Simpel, lækker og anvendelig. Glæder mig til at vise den frem (når den nu engang er færdig).

... Kørt til Aalborg, for så at køre tilbage igen. Det er et problem, når ens aftaler bliver aflyst, uden man får det afvide.. Øv, radioen virkede ikke og så regnede det endda.

... Bestilt en tid ved frisøren. Jeg hader at blive klippet. Endelig er mit hår blevet langt, og det trænger gevaldigt til en tur hos frisøren. Men tænk hvis nu hun klipper for meget af..? Hjælp.

... Har været til uendelig mange Thulerådsmøder (møder med gymnasiets festråd), fordi at der har været konflikter med de vedtægter rådet har. Det løser sig nok på bedste hvis, men ååh.

... over 12.000 kr. er gået til Kræftens Bekæmpelse fra min kære morfars begravelse. Det varmer mit hjerte, og ikke mindst min mormors hjerte; hun ringede af ren og skær glæde, for at fortælle os det. Tak fordi der findes SÅ mange mennesker, som har hjertet det rette sted. Mon ikke alle disse penge vil sikre liv i fremtiden?

... Begyndt på et 90-days-of-yoga projekt. Jeg har jo min daglige yogapraksis, men nu tager jeg niveauet højere, og følger et lækkert program af Leshly Fightmaster. Det er altid skønt med ny inspiration til mine hold i FitnessDK.

... Glemt min husnøgle derhjemme, og dermed også låst min ekstranøgle inde. Dumt? Ja lidt. Nu sidder jeg ude og nyder solen inden arbejde om lidt. Haha.





Ingen kommentarer: